BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 20, 2010

Teman tapi mesra....

aku punya teman
teman sepermainan
kemana ada dia selalu ada aku
dia amat manis
dan juga baik hati
dia selalu ada waktu untuk membantuku
namun aku bingung
ketika dia bilang cinta
dan dia juga katakan tuk ingin jd kekasihku
cukupla saja berteman denganku
janganla kau meminta lebih
ku tak mungkin mencintaimu
kita berteman saja
teman tp mesra
aku memang suka pada dirimu
namun aku ada yang punya
lebih baik kita berteman
kita berteman saja teman tapi mesra...

pagi td aku buka radio, tetiba lagu ni keluar so aku dgrla ...then teringat kat seorang insan yang betul2 dimaksudkan dalam lagu ni...kecewa sgt dia bila aku bg dia lagu nih sbb mmg pun aku dah ada org lain tp dia still nak tunggu juga hati aku berubah untuk dia...
kalau dia tebaca entry aku nih, aku nak minta maaf byk2 kat dia sbb masa dia kenal aku, hati aku mmg untuk insan yang telah menjadi suamiku....

0 comments: