BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 25, 2010

BBQ kat rembau

 balik rembau 24 april sbnrnye nak amik AlMa balik sepang sbb dah duk seminggu ngan wan dia...pehtu asben aku berhajat utk buat makan2 sket kat kg atas byk sbb...1. masa besday alma tak semua family aku ada, 2...adik aku yg peknen tuh dah nak smpi harinya bersalin...3...asben aku dah sah permanent keje...4...saje suka2...

seronok wat mkn2 ngan family ni so asben aku awal2 lg dah sediakan ayam n daging kambing utk diperap...seterusnya bawa balik kg siap2kan tmpt bakar n panggang aje...

sblm dorang sibuk memanggang, aku la yg sibuk wat nasi ayam n prepare salad (kobis purple, capsicum hijau,kuning,merah, daun salad n carrot) dan sosnya perahan lemon n thousand island ladies choice...

then asben aku n asben kakak aku sibuk memanggang...kejadian lepas maghrib....ngeh!ngeh!ngeh!

adik sepupu aku plak sambut besday dia sekali n AlmA paksa wan dia pasang lilin byk kali utk dia tiup...nyanyi selamat hari jadi tp alma taknak dia nak hepy besday to u....sabar jelah budak bijak tuh...

so mmgla meriah sesekali jmpa sekeluarga...



0 comments: