BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 21, 2010

makin keletah!!

masa baby alma suka sgt menangis...smpi umur dia 4 bulan ...aku pun boleh jd slim tanpa mkn jamu ke ubat kurus ke sbb tak cukup tido n tak cukup rest...tp dah besar sgtla menyenangkan hati...alhamdulillah...alma jd kesayangan ramai, hopefully smpi besarla mcm tuh, tak susah kan org, rajin tolong org lain...

klu jmpa sesape yg baby or sebaya or older than her, sure she said that her name is alma n who are you? dlm bahasa melayu la...hehehe, tp yg tak bestnye...budak2 yg older than her sometimes ignore je apa yg alma tanya n lari pegi kat ibu masing2! hmmmm....dasat...sian alma....

alma suka bertanya tp klu dpt mainan dia soh kita main ngan dia...klu dia tak dpt nak buat mulut dia memetir tanya aku...ibu camne ni ibu!! camne ni! camne ni! selagi aku tak layan selagi tulah mulut dia memetir...

kadang2 alma soh aku panggil dia baby....sambil tunjuk diri dia, dia ckp 'ibu, ni baby!'  tp kdg2 aku saje je panggil dia baby n dia marah balik dia kata bukan..ni alma...owh!! mcm2 kan....

paNdai dah nyanyi lagu ibu mcm dlm iklan tuh...sambil tangan dia melayang2....

klu pegi kedai aku nak beli brg...dia capai kitkat letak kat kaunter pastu ckp kat org kedai tuh...'acik! bayar' pastu dia amik brg kat tgn aku dia soh aku letak kat kaunter n byr....

makin keletah dah alma...nyanyi lagu hepy besday to u...sambil tipu2 buka hadiah....huhuhuhuhuh...kopakla ibu...

0 comments: