BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 11, 2009

29 May-merempit ke johor plaK

FIL aku sibuk siap2 nak ke tanjung Pengeling Johor plak nak tgk Perbarisan Tamat Latihan adik ipar aku...dia sorang je tak ikut ke tioman sbb masih dlm latihan....tp aku plak keberatan nak pegi memandangkan alma demam n selsema...bdn dia panas...pastu dorang cubala bg ubat n tidokan alma...pasje alma bgn...dia berlari mcm besa so mak mertua aku bgla kata2 semangat soh aku pegi sekali la so aku pun pk punya pk setujula...pegi johorla kami...on d way kami singgah kat melaka utk lunch...kakak ipar aku nak mkn asam pedas tp tjumpa restoran indori (nasi padang) so mknla kat kedai tuh...takla bape sedap tp mahal nauzubillah....takpela dah termkn nak wat camne kan....

aku try call linda konda kawan aku utk tanya mana tmpt mkn best tp aku tersilap call nombor lama dia patutla tak dpt...cis....

dah tu kami teruskan perjalanan ke johor...exit kat tol kulai n terus lalu kota tinggi ke teluk ramunia n ke tg pengelih....pengkalan tldm....

kami duk tanjung kapal resort n smpi je situ dah kul 6.30 ptg so dptla tgk suasana senja di tepi laut kat situ...damai juga la...resort tu cantik....mlm mkn kat kedai dlm resort tu juga....ada buaian buatan kayu....bawa alma naik buaian...dgn angin laut yg tiup2 sepoi2 ...fuh nyaman jek...lepas mkn lepak jap pastu tido awal sbb esoknya nak bgn awal ....

0 comments: